Het langstlopende dance festival van Nederland beleeft in augustus 2018 haar 24e editie en doet dit in een geheel nieuwe huisstijl. Daarnaast wordt het festivalterrein gedeeltelijk heringericht om nog meer samenhang tussen de verschillende area’s te creëren. De line-up wordt begin volgend jaar bekend gemaakt.

Het werd tijd voor een frisse wind’, zegt marketing manager Wytze Dijk. We wilden nog meer fun, kleur en positiviteit uitstralen. Ik denk dat we die doelstelling mooi hebben verwerkt in ons nieuwe logo en we zullen dit ook zeker terug laten komen in onze stage designs, line-up, decoratie en entertainment. Het logo is eigentijds, maar heeft ook een aantal verwijzingen naar het allereerste artwork uit 1995. Daarmee laten we zien dat we trots zijn op ons verleden, maar dat we vooral naar de toekomst kijken. Het festival is nog ver weg, maar we stromen over van de leuke ideeën en kunnen eigenlijk niet wachten tot het 11 augustus 2018 is.

Line-up:

We zijn op dit moment samen met onze boekingspartner opzoek naar de juiste balans in het muzikale programma. We willen graag een gevarieerd, maar samenhangend geheel presenteren aan onze bezoekers. Ik weet zeker dat combinatie van het programma en de nieuwe indeling van het terrein een waanzinnig, frisse en memorabele ervaring gaat bieden’, zegt Dijk. ‘Hoe het terrein er precies uit gaat zien verklappen we nog niet. Dat doen we begin volgend jaar. Net als de line-up. Maar ik weet zeker alle bezoekers hier helemaal happy van worden, besluit een enthousiaste Dijk.

Kaartjes zijn verkrijgbaar op www.dancevalley.com.