In aanloop naar het inmiddels legendarische Valtifest op zaterdag 4 september organiseren Ray-Ban en Valtifest de online ‘Ray-Ban Battle’. Wil jij 3 minutes of fame op MTV winnen? Doe dan mee aan de Ray-Ban Battle!
Maak jij de meest fantastische muziek met je stem, op een blokfluit, vuilnisbak of kan jij ons verrassen met een rock, rave, opera, disco of hiphop nummer?! Join dan de Ray-Ban Battle via www.ray-ban.com/nl en upload jouw filmpje. Wie weet battle jij op Valtifest voor de hoofdprijs en eeuwige roem! Het gaat hier niet om het mooiste filmpje, maar echt om jouw unieke, muzikale talent. Dus een simpele registratie met je smartphone, die direct geupload kan worden op de site is genoeg.
Uit de online battle worden op 20 augustus acht winnaars gekozen die tegen elkaar gaan strijden in de Ray-Ban boxring op Valtifest 2010. De winnaar zal te zien zijn in een report op MTV en wint bovendien een Ray-Ban prijzenpakket met daarin een Ray-Ban Urban Cruiser by Johnny Loco en een Ray-Ban RARE PRINTS zonnebril.
Valtifest is één van de meest uitbundige zomerfestivals van Nederland en strijkt opnieuw neer op de NDSM werf in Amsterdam Noord. Het festival staat dit jaar in het teken van tolerantie, vrijheid en blijheid met het thema ‘It’s a Religion!’ Net als vorig jaar worden de feestvierders uitgedaagd om zich te laten inspireren door het thema voor een spetterende outfit. ’s Werelds beroemdste en coolste zonnebrilmerk Ray-Ban gelooft in ieder geval in Valtifest.
Door middel van een uitgebreide advertentiecampagne zette Ray-Ban wederom dit voorjaar de trend en presenteerde het merk de icons Wayfarer en Clubmaster met RARE PRINTS. Zoals de naam al zegt zijn de prints zeldzaam: ze zijn alleen deze zomer verkrijgbaar in meerdere kleurenvariaties voor € 134,-. Met een Ray-Ban mag je gezien worden, Never Hide!
Voor meer info check www.ray-ban.com/nl of ga naar www.valtifest.nl.