Dj Nicky Romero is de nieuwe brand ambassador van JBL. De kick-off van de samenwerking vindt komend weekend plaats tijdens de eerste JBL Snow Party in Val Thorens. Als nieuw gezicht van het audiomerk draait hij komend jaar op verschillende exclusieve evenementen. De Nederlandse dj werd bekend met wereldwijde hits als ‘Toulouse’ en ‘I could be the one’ (in samenwerking met Avicii). Nicky is in goed gezelschap, ook Nederlandse dj’s Sunnery James en Ryan Marciano behoren tot het JBL ambassador team.

Nadin Mulder, hoofd van Customer & Brand Marketing HARMAN EMEA: “We zijn ontzettend enthousiast dat deze top dj zich bij het team van JBL brand ambassadors voegt. Zijn grensverleggende muziek sluit goed aan bij JBL’s visie op het gebied van audio en technologie. Met Nicky Romero in ons team zijn we klaar voor een nieuwe Epic Summer.

Nicky reageert: “Met mijn muziek wil ik mensen het moment écht laten beleven. Ik vind het te gek om een JBL ambassador te zijn. Het merk gaat over het creëren van epische ervaringen en elke dag alles uit het leven halen. Muziek is daar een ontzettend belangrijk onderdeel van. Ik kan niet wachten om samen met JBL nieuwe ervaringen te creëren voor onze fans.

Met deze samenwerking voegt Nicky zich bij de andere JBL-ambassadeurs Sunnery James en Ryan Marciano, Tinie Tempah, producer Quincy Jones, NBA All-Star Stephen Curry en voetballer Jerome Boateng.