ICONIX Energy Drink heeft een tweejarige partnership gesloten met festivalorganisator ApenkooiEvents. De deal houdt in dat ICONIX als exclusieve energy drink geschonken wordt op festivals zoals DGTL, Amsterdam Open Air en By The Creek; enkele festivals van Apenkooi Events.

Begin dit jaar werd ICONIX gelanceerd binnen de wereld van premium energy drinks. De Focused Energy Drink speelt met zijn uitgebalanceerde mix van ingrediënten uit natuurlijke bron in op de vraag naar een verantwoordelijk alternatief van de consument. Na de bekendmaking van de sponsordeal met Ajax voor 9,5 jaar, is de partnership met Apenkooi de tweede grote samenwerking die ICONIX aangaat. Sinds maart 2019 is ICONIX tevens verkrijgbaar bij Albert Heijn, Shell, Sligro, Hanos en andere horeca groothandels.

Tom Pruim, brand manager van ICONIX zegt hierover: “De samenwerking met Apenkooi past bij ons als merk vanwege het gemeenschappelijke gemeengoed om op een verantwoordelijk manier te willen acteren. Waar wij het gezondere alternatief zijn in de energy drink markt is Apenkooi continue bezig om hun evenementen te verduurzamen.”

DGTL was de aftrap van het Apenkooi festivalseizoen. Tijdens DGTL werd het afgelopen paasweekend op de NDSM werf in Amsterdam exclusief ICONIX Energy Drink geschonken als bewuste keuze voor de bezoekers.

Tom Veldhuis van Apenkooi Events: “Voor Apenkooi is het belangrijk om de bezoekers van onze festivals verantwoorde keuzes te kunnen bieden als het gaat om drank opties. Daarom zijn we erg blij om in ICONIX een partner te hebben gevonden waarmee we dit mogelijk kunnen maken.”

De samenwerking van ICONIX met Apenkooi helpt beide partijen in de ontwikkeling om op een verantwoorde manier de markt te bewegen.

https://www.iconixenergy.com/