Het voortbestaan van MONO, de culturele ontmoetingsplaats in het ZOHO-kwartier in Rotterdam, staat onder druk. MONO is vastberaden om sterker dan ooit uit deze periode te komen, en middels de actie te investeren in o.a. een audio-, en visuele studio en programmabudget om lokaal talent in de toekomst beter te kunnen ondersteunen. In samenwerking met het crowdfunding platform Voordekunst lanceert MONO op 10 februari 2020 haar campagne. Gedurende deze 6-weekse actie kunnen geïnteresseerden op verschillende manieren bijdragen aan het voortbestaan van deze Rotterdamse culturele ruwe diamant.
MONO is de thuishaven voor alternatieve geluiden, gevestigd in het stedelijk landschap van Rotterdam, de stad die sterk is geworden door strijd. Hier vormt het de basis voor digitale-, jeugd- en tegencultuur. Door MONO te supporten vergroten donateurs de overlevingskansen van deze plek, die de toegankelijkheid heeft van een buurthuis en laagdrempelige artistiek-inhoudelijke programma’s vormgeeft die zich verhouden tot het internationale discourse.
Partners
De volgende partners geven inhoud aan deze campagne, zoals zij dat eerder ook al aan MONO deden en zoals zij dit ook in de toekomst zullen doen:
- (A)WAKE
- Clone
- Absolut
- Dekmantel
- Franky Sticks
- KLAUW
- Operator Radio
- Pinkman Records
- Stacii Samidin
- Susan Bijl
- Gemeente Rotterdam
Donaties
Doneren kan via voordekunst. Op deze pagina vinden donateurs verschillende pakketten en cadeaus, maar ook kan er geïnvesteerd worden in een scratch of fotografie workshop, vinyl, kleding, magazines en andere toffe producten.